Svettigt...

...Nja, inte direkt. Det mest ansträngande idag var nog att plocka ur diskmaskinen - jag har det för jävla bra här nere:P

Idag fick barnen svenskt godis av mig. Jag har aldrig sett så stora ögon som när lilltjejen stoppade in en ardgrens bil i munnen. Hon gillade, förlåt, älskade de där jävla bilarna. Jag tycker personligen att det är något av det äckligaste som finns. Näst efter fisk. Och svamp.

Den minsta killen här nere är för jävla skön. Vi lekte med tåg och jag skulle köra tåget tänkte jag. Då tittar han på mig och säger: Rör ingenting, det är ömtåligt!!
Undrar vem av oss två som är mest försiktig, jag eller han? Jag menar, vem skulle förstöra ett ägg först, jag eller en liten grabb på 4 bast?;)

Imorgon är det stranden som gäller, Troppan here I come!!;)

Inte blivit biten ännu, hör och häpna!

Jag lever fortfarande här nere. Idag har jag:
-Suttit vid poolen
-Ätit
-Tittat på film
-Läst en bok
-Ätit
-....

Det är detta jag utsatt mig själv för idag, sviiiinansträngande:P

Fick reda på att jag ringer till Sverige gratis så om du vill få ett glatt telefonsamtal från lilla mig, skicka mig ditt hemnummer;)
           Jag lät kanske lite desperat där, men vad gör man när man befinner sig närmare Afrika än Sverige?;)

Jag vet en person som kommer få ett samtal snart..E!

Skorpioner

Jag trodde att jag var så långt ifrån vildmarken jag bara kunde komma tills jag upptäckte att det huserar skorpioner här nere i paradiset. Undrar hur länge det dröjer innan jag blir biten/nypt/uppäten av en. Med min tur gissar jag...2 timmar...

Typ hemma? Eller?

Här sitter jag nu i baguetternas förlovade land Frankrike. De bor (seriöst) som bamses farmor. Mitt på en kulle. En riktigt snirklig väg upp, höll på att krocka 70 ggr på 5 minuter!! Jag överlevde dock, men blev istället attackerad av mördarhunden Limpy.

Eftersom jag befinner mig mitt i ingenstans just nu finns det ingen mottagning på mobilen. Försök alltså inte på den, kör på msn och facebook istället!;)

Nu tycker jag att alla ni ska komma hit på semester. Det är typ 30 grader varmt här nere, lockande eller hur?;)


RSS 2.0