14 april

Bowlingen igår var så jäkla kul! Jag, Jenny, Judit, Tim och Jannik ägde ut hela stället. Typ. Jannik vann, men jag sög inte riktigt så hårt som jag brukar göra:P Kom för en gångs skull inte sist!


Därefter körde vi lite biljard. Först var det jag och grabbarna mot tjejerna, men efter att vi vann (tack vare mig såklart) körde vi tjejerna mot killarna. Det gick inte riktigt lika bra måste jag erkänna, men men, takterna från 9an sitter i då vi körde så mycket biljard att jag drömde om biljardbollar. Inte riktigt så extremt kanske...

Se proffset!;)

Om ungefär en timme kommer nog familjen hem. På måndag drar den äldsta grabben på skolresa 5 dagar, han kommer tillbaka och då ska han ha födelsedagskalas. Sedan kommer Elin och vi ska ha det jävligt kul. Sen så kommer jag hem. Känns väl mindre kul, men men...Ska ändå bli skönt att komma hem till mina gamla vanliga svenska vanor igen.

Tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0