Att bowla eller icke bowla

Var på promenad med hunden. Glad som han blir skuttade han på mig och rev mig genom byxorna. De höll dock bättre än min hud, men en glad hund var det iaf.

Är nog fortfarande inte helt frisk. Näsan är täppt, huvudet känns tungt, hostar lite då och då (tacka gudarna för det med tanke på rosslet) och promenaden fick mig att inse att jag verkligen skulle ha stannat hemma. Benen värkte och jag andades som efter ett maraton. Nej, det berodde inte på dålig kondition. En promenad på 15 minuter blir jag inte slut i kroppen av.

Gänget ska bowla ikväll, hoppas jag mår bättre för jag behöver göra något annat och bowling är ju bara så kul! Får väl ta en tupplur så jag är fit for fight ikväll;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig kondis kan jag aldrig tänka mig att du har löpar'n! haha ;)

Krya på dig!

2010-04-13 @ 15:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0