Beroende

Är fast i något jag inte kan ta mig ur. Något som pågått en längre tid utan att någon egentligen känt till det. Något som jag gör i smyg, så fort tillfälle ges. Jag pratar inte om det med någon, men nu måste det sägas. Svart på vitt. Hur länge kommer det fortsätta? Varför kan jag bara inte sluta? Det är omöjligt. Ett spel. Att se hur länge man kan hålla på innan allt skiter sig. Är fast. Kan inte ta mig ur.
Bejeweld heter spelet jag bara inte kan sluta spela! Det gäller att lägga brickor i samma färg i rad och man ska få så höga poäng som möjligt. När man spelar och nästan samlat ihop tillräckligt poäng för att slå rekordet stannar allt och det står: no more moves. Jag sliter mitt hår och trycker febrilt på play again. Jag försöker få högre och högre poäng på de första nivåerna, bara för att vinna över mig själv. Jag är fast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var allt goa tider det ;) ja om var fett goda! hoppas dom finns igen :P men nu skiner solen för fullt, konstigt väder...

2010-04-16 @ 17:29:58
Postat av: Emmie

Ja va fan säker på att de va snus, haha

2010-04-16 @ 21:44:28
Postat av: Ellen

hahah veckans skönaste inlägg! :P

2010-04-16 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0