För fort

Nu är det bara 17 dagar kvar tills jag lämnar Frankrike. 17 dagar kvar i sommarvärmen. 17 dagar kvar med my second family. Fattar inte vad som hände med tiden. Har gått så jäkla fort!

Vad har jag då gjort idag? Jo, jag har varit i Toulon med Jenny och Tim. Käkade på McDonalds och sen drog vi till hamnen och drack kaffe. Riktigt trevligt och riktigt varmt. 20 grader och så jävla skönt! Gled runt med 3/4 jeans (inte såna där vita mammajeans) skjorta och farbrors jeansjacka från medeltiden. Nice säger jag bara:P
Tim bjöd mig och Jenny på öl kväll hemma hos honom och hans kompisar. De håller på att bygga en vägg av ölburkar. Denna vägg är nästan färdig och nu behöver de vår hjälp. Öl? JA TACK;)

Tjejen har börjat kalla mig för top modellen Anna. Jo, jag tackar jag!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0