God afton

Familjen kom hem idag och jag fick en liten god present:) Typ våffelkex med smak av äpple eller något. SKITAGODA! Kommer troligen ta slut inom en snar framtid.

Tog en promenad med barnen och hunden. Solen sken, jag hostade och snorade om vartannat.

Har inte gjort något annat idag som är värt att skriva om.

Jag har fått klart för mig att jag och min syster är väldigt olika. Jag är smart, det är inte hon. Har faktiskt ett bevis på det. Hon ställde denna grej i fönstret, lite för varmt så nu ser den ut såhär: http://saraagnesterese.blogg.se/2010/april/4-timmar.html#comment

Nej, nu ska jag dricka upp min kopp te med honung (fan vad sött och äckligt det är med honung i teet!) Men men, halsen blir väl glad hoppas jag.

Go'afton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0