Kors i taket!

Vilken helg!
Fredagskvällen spenderades med Jenny framför en film. Coco Chanel. Sen sov vi. Mycket intressant, men vänta det kommer mera!

På lördagen picknickade Jenny och jag på stranden. Frukost/lunch/fika. Anja och Tim kom sedan och joinade oss. Vi begav oss sedan till Tims ställe för att kalasa lite. Vi byggde öl torn. Fick i mig 9 öl, 2 glas vin och tydligen en shot också. Minnet är lite sådär.


Söndagen, idag alltså, var jobbig. Var så jävla bakis imorse så jag knappt visste vad jag hette. Solen sken, så på eftermiddagen drog vi till stranden. Några spelade volleyboll, jag chillade. Brun? Javisst!;)

Imorgon kommer Elin, gissa vem som längtar!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0