mojito

Igår kväll blev det 2 öl och 4 glas vin, eller var det 5? Strunt samma, familjen hade gäster så det blev lite alkohol. Sov som en ängel OCH skadade ryggen. Den lilla fick för sig att sitta på min rygg, jag ramlade bakåt och slog ryggen i ett trappsteg, alla oroade sig för mig, men ungen var det ingen som brydde sig om. Jag skadade mig inte, jag fick ett litet rött märke, mamman fick psyk och smorde på det ena efter det andra. Kors tänkte jag och skrattade lite för mig själv.

Idag då? Ja, solen skiner så jag, Jenny och Anja ska träffas och köra en lite snutt längs med stranden därefter ska vi hem till Judit. Ikväll blire mat och dryck hos henne, ska fixa mojitos. The bartender är in the house! Köper dock färdigt på Carrefour så jag kan inte kalla mig bartender. Ungefär som att köpa en bag in box, hälla i en karaff och kalla sig vinodlare.

Nej, nu är det snart dags att sätta sig i bilen, antar att den är varm som satan.


Bye bye lingonpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0