Det är nice, det är det som ger en power

säger traktornörden i Anders och Måns. ÄLSKAR ANDERS OCH MÅNS!!!

Så, vad har jag gjort idag? Jo, jag har:
Träffat den nya au pairen Jenny som ska ta över efter Annika
Varit i St Cyr och ätit burgare på donken
Sprungit
Duschat 2 gånger
Ätit pizza
Hoppat studsmatta med barnen
Här kommer en liten bild från dagen också.

Har förresten några tankar kring kaffe. Häromdagen var alla "coffee pads" slut. De hade endast kvar sådana utan koffein. Varför väljer man att dricka koffeinfritt kaffe? Det är som att...Dricka vodka utan sprit. HELT OACCEPTABELT! Jag levde på te. Snacka om jag blev glad när jag såg att jag äntligen kunde få en kopp kaffe. Med koffein. Till frukost. En frukost utan kaffe ger en dålig start på dagen.
När vi var på ett café häromdagen (gud vad mycket som hände häromdagen) beställde mina 2 vänner varsin kopp latte. Döm av min förvåning när jag insåg att de fick 2 koppar (hallå, 2 glas ska det va) med en skvätt kaffe i samt en kanna med varm mjölk. Här fick man minsann blanda ihop sin egen lilla latte. Det är som när man vill ha varm choklad. Man får varm mjölk med oboy pulver. OUTBLANDAT! Hallå hallå i det blå, no service här inte!
Så det var mina tankar kring kaffe, mjölk, choklad och Frankrike.

Godnatt Sverige önskar "la grande madame"

Kommentarer
Postat av: you know

- blanda latte själv? haha inte ok :)

- koffeinfritt kaffe suger

- fin bild fint väder!!

- hoppas att du tänkte på mig när du hoppade ;)

- jag måste ta mig i kragen och börja se på anders och måns :)

2010-02-03 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0